Parduotuvės taisyklės ir sąlygos

PARDAVIMO SĄLYGŲ GALIOJIMAS

Pardavimo sąlygos galioja tarp pirkėjo (toliau - Klientas) ir bendrovės UAB Desktronic, įmonės kodas 166648269 (toliau - internetinė parduotuvė), perkant prekes ir paslaugas iš internetinės parduotuvės desktronic.lt. Be šių terminų ir sąlygų, teisinius santykius, atsirandančius perkant produktus iš internetinės desktronic.lt parduotuvės, reglamentuoja LR elektroninės prekybos įstatymas, Vartotojų apsaugos įstatymas ir kiti Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.

 

Internetinė parduotuvė desktronic.lt pasilieka teisę keisti pirkimo - pardavimo sąlygas. Šie pakeitimai matomi svetainėje www.desktronic.lt

 

INFORMACIJA APIE KAINAS

Visos internetinės parduotuvės desktronic.lt kainos nurodytos (€) eurais su PVM. Transportas į prekės kainą yra įskaičiuotas. Kainos galioja nuo užsakymo pateikimo iki užsakymo apmokėjimo termino pabaigos (14 dienų nuo užsakymo pateikimo).

 

Jei užsakymas pateiktas prieš keičiantis pardavimo sąlygoms ar kainoms - taikomos užsakymo pateikimo metu galiojančios sąlygos.

Internetinė parduotuvė desktronic.lt pasilieka teisę keisti pardavimo kainas. Šie pakeitimai matomi svetainėje https://desktronic.lt

 

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

1) Įdėkite norimus produktus į pirkinių krepšelį.

2) Norėdami pateikti užsakymą, pirmiausia paspauskite mygtuką „PIRKTI“ pirkinių krepšelyje

3) Užsakymo puslapyje užpildykite reikiamus kontaktinius ir pristatymo adreso duomenų laukus

6) Paspaudus mygtuką „Apmokėti“, būsite nukreipti į Paysera ar Paypal ar MakeCommerce.lt puslapį, kur galėsite atsiskaityti interneto banke arba kreditine kortele.

7) Po sėkmingo apmokėjimo būsite nukreipti į užsakymą patvirtinantį puslapį.

 

MOKĖJIMO BŪDAI

Internetinėje parduotuvėje galima atsiskaityti banko nuorodomis ir VISA bei MASTERCARD kredito ar debeto kortelėmis.

UAB Desktronic yra vyriausiasis asmens duomenų tvarkytojas, kuris perduoda mokėjimams atlikti reikalingus asmens duomenis įgaliotam vykdytojui Paysera / Paypal / Stripe / MakeCommerce.lt.

Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis Paysera / Paypal / Stripe / MakeCommerce.lt mokėjimų platformomis.

 

PRODUKTŲ INFORMACIJA

Internetinė parduotuvė desktronic.lt pateikia kaip įmanoma tikslesnes produktų nuotraukas ir spalvas. Internetinė parduotuvė negarantuoja, kad jūsų monitorius/ekranas 100% tiksliai atvaizduos spalvas, todėl neprisiima atsakomybės už spalvų skirtumus adekvačiose ribose.

 

Internetinė parduotuvė pasilieka teisę pašalinti produktus iš prekių asortimento.

 

PARDAVIMO SUTARTIES GALIOJIMAS

Internetinė parduotuvė desktronic.lt sutinka su sutartimi pradėjus vykdyti užsakymą. Jei reikia, internetinė parduotuvė pasilieka teisę atšaukti užsakymą, informuodama apie tai Klientą.

 

Prekių pirkimo-pardavimo sutartimi internetinė parduotuvė desktronic.lt įsipareigoja perduoti Klientui esamas, pagamintas, užsakytas ar ateityje įsigyjamas prekes ir sudaryti sąlygas Klientui perduoti nuosavybės teises.

 

Užsakymai, už kuriuos nebuvo sumokėta, anuliuojami praėjus 7 dienoms po užsakymo pateikimo. Pirkimo-pardavimo sutartis įsigalioja Klientui atlikus mokėjimą į internetinės parduotuvės banko sąskaitą.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS

Internetinė parduotuvė desktronic.lt pristato prekes į jūsų nurodytą adresą visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Įsigaliojus pardavimo sutarčiai desktronic.lt internetinė parduotuvė atlieka užsakymą ir informuoja klientą apie numatomą pristatymo laiką.

 

Internetinė parduotuvė desktronic.lt turi teisę atsisakyti sutarties, jei užsakytų prekių pristatyti nepavyksta. Internetinė parduotuvė telefonu ar el. paštu kaip įmanoma greičiau informuoja klientą apie sutarties atsisakymą. Jei Klientas jau sumokėjo už užsakytas prekes, internetinė parduotuvė nedelsdama grąžins sumokėtą sumą (ne vėliau kaip per 7 darbo dienas).

 

Pristatymo laikas yra nurodomas šalia kiekvieno produkto. Jei numatomas pristatymo laikas nenurodytas, pristatymas gali trukti iki 4 savaičių. Pristatymo laikas yra apytikslis ir gali keistis dėl šventinių dienų arba nenumatytų aplinkybių.

 

Produktai, kurių pristatymo laikas skiriasi, patvirtinus užsakymą bus pristatyti pagal ilgiausią numatomą pristatymo laiką. Internetinė parduotuvė pasilieka teisę padalinti skirtingų pristatymo terminų produktus ir pristatyti juos skirtingomis siuntomis. Apie tai bus pranešta klientui iš anksto.

 

Internetinės parduotuvės desktronic.lt pristatymo terminai įsigalioja nuo momento, kai užsakymo suma gaunama į internetinės parduotuvės banko sąskaitą.

 

Internetinė parduotuvė desktronic.lt neatsako už pristatymo vėlavimą, jei vėlavimas vyksta dėl aplinkybių, kurių internetinė parduotuvė negalėjo paveikti ar numatyti. Internetinė parduotuvė nėra atsakinga už prekių pristatymo vėlavimą, jeigu tai vyksta dėl neteisingai pateiktų Kliento duomenų.

 

Internetinės parduotuvės desktronic.lt pristatymo partneris: 

- DPD Lietuva

 

Siuntai atvykus, klientas privalo įsitikinti, kad gabenant ji nebuvo pažeista. Jei siunta pažeista, klientas turi teisę siuntinio nepriimti ir perspėti kurjerį apie padarytą žalą.

 

GRĄŽINIMO TEISĖ

Gavęs užsakymą, klientas turi teisę per 30 dienų, nenurodydamas priežasties, atsisakyti internetinėje parduotuvėje sudarytos sutarties, išskyrus produktus:

 

- pagamintus pagal asmeninius perkančiosios organizacijos poreikius (medžiaga ar priedai, pasirinkti perkančiosios organizacijos prašymu)

- gaminamus pagal kliento nurodytas sąlygas (gaminys gaminamas pagal užsakymą pagal kliento pateiktus matmenis)

Grąžinamos prekės gedimo atveju Klientas atsako už jos vertės sumažėjimą dėl jo naudojimo tik tuo atveju, jei prekė buvo naudojama kitaip, nei buvo numatyta.

 

Jeigu grąžinama prekė yra sugadinta dėl Kliento kaltės arba jos pakuotė yra pažeista, internetinė parduotuvė turi teisę vienašališkai atsisakyti priimti prekę, arba grąžinti tik dalį sumokėtos sumos. Kompensacijos dydis nustatomas atsižvelgiant į prekės būklę, o apie kompensacijos dydį Klientui pranešama kuo greičiau po to, kai nustatoma kompensacijos suma.

 

Norint grąžinti prekes, reikia pateikti atitinkamą paraišką internetinės parduotuvės desktronic.lt klientų aptarnavimo skyriui el. paštu info@desktronic.lt.

 

Internetinė parduotuvė ir Klientas susitaria dėl Prekių grąžinimo gabenimo galimybių, o Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Klientas, nebent grąžinimo priežastis yra ta, kad grąžinama prekė neatitinka užsakytos prekės (pvz., neteisinga ar sugedusi prekė).

 

Internetinė parduotuvė desktronic.lt Klientui grąžina pinigus už prekę nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų.

Grąžinimo teisė netaikoma juridiniams asmenims. Vartotojų apsaugos įstatymo prasme vartotojas yra privatus asmuo.

 

NEPAPRASTOS APLINKYBĖS (FORCE MAJEURE)

Internetinė parduotuvė desktronic.lt neatsako už žalą, padarytą Klientui, ar prekių pristatymo vėlavimą, jei žala ar prekių pristatymo vėlavimas atsirado dėl aplinkybių, kurių internetinė parduotuvė negalėjo paveikti ar numatyti.

 

ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS

Įvesdamas duomenis į internetinę parduotuvę ir gavęs atitinkamą patvirtinimą, Klientas suteikia teisę rinkti ir tvarkyti Kliento asmens duomenis (vardą, kontaktinį telefono numerį, siuntų pristatymo ir (arba) namų adresą, elektroninio pašto adresą) ir perduoti asmens duomenis logistikos partneriui.

 

Parduotuvė desktronic.lt turi teisę naudoti vartotojo gyvenamosios ar buvimo vietos adresą reklamai ir kitai informacijai vartotojui perduoti. Internetinė parduotuvė siunčia naujienlaiškius ir pasiūlymus vartotojo elektroninio pašto adresu tik tuo atveju, jei vartotojas pareiškė norą tai padaryti įvesdamas el. pašto adresą ir nurodė norą gauti tiesioginius pranešimus. Vartotojas gali bet kada atšaukti elektroniniu paštu siunčiamus pasiūlymus ir naujienlaiškius, pranešdamas apie tai mums el. paštu arba sekdamas el. laiške pateiktas instrukcijas.

 

Klientas turi teisę bet kuriuo metu uždrausti rinkti ir naudoti savo asmens duomenis, nebent tai reikalinga iš sutarties kylančiai pretenzijai išieškoti ar prekėms pristatyti.

 

PASIŪLYMŲ PATEIKIMO TVARKA

Internetinėje parduotuvėje įsigytoms prekėms taikomas 2 metų pretenzijų pateikimo terminas. Internetinė parduotuvė yra atsakinga už prekių reikalavimų neatitikimus ir defektus jei šie egzistavo prekių pristatymo klientui metu. Esant defektams, prašome nedelsiant nutraukti prekių naudojimą ir pranešti internetinei parduotuvei.

 

Internetinė parduotuvė neatsako už prekių defektus, atsiradusius dėl netinkamo prekių montavimo, naudojimo ir (arba) priežiūros. Internetinė parduotuvė neatsako už prekių trūkumus, atsiradusius dėl įprasto prekių nusidėvėjimo.

 

Esant gaminio neatitikimui ar defektui, prašome el. pašto adresu info@desktronic.lt nusiųsti skundą, nurodant užsakovo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį ir tikslų produkto neatitikimo ar defekto aprašymą.

 

Pareiškimas dėl gaminio neatitikties ar defekto turi būti pateiktas kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per du mėnesius nuo gaminio neatitikimo ar trūkumų nustatymo. Visos pretenzijos išnagrinėjamos ir su Klientu susisiekiama kuo greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo.

 

Jei vartotojas turi nusiskundimų dėl internetinės parduotuvės, juos gali išsiųsti el. pašto adresu info@desktronic.lt

 

Jei vartotojas ir internetinė parduotuvė nesugeba išspręsti ginčo susitarimu, vartotojas gali kreiptis į Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnybą. Su procedūros sąlygomis galima susipažinti ir paraišką pateikti čia. Vartotojų Teisių Apsaugos Tarnyba yra kompetentinga spręsti ginčus, kylančius iš kliento ir internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Kliento skundo nagrinėjimas yra nemokamas. Dėl tarpvalstybinių skundų galima kreiptis į Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformą. Ginčai sprendžiami pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.