Desktronic atsako už savo gaminių kokybę ir ilgaamžiškumą. Suprasdami, kad kartais viskas klostosi ne taip, kaip buvote suplanavę, sukūrėme patogią ir paprastą užsakymo ir pinigų grąžinimo politiką. Mes užtikrinsime sklandų procesą, jeigu jums prireiktų grąžinti įsigytus produktus.
Norėdami pradėti grąžinimą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda: info@desktronic.lt
Jūsų paraišką peržiūrėsime per 24 valandas.
El. laiške nurodykite:
Desktronic padengia visas grąžinimo išlaidas. Jums inicijavus grąžinimo procedūrą, atsiųsime iš anksto apmokėtus siuntimo lipdukus arba susitarsime, kad kurjeris paimtų prekę tiesiai iš jūsų namų.
Instrukcijos:
Patikrinimas ir patvirtinimas:
Gavę jūsų grąžintą užsakymą, inicijuosime pinigų grąžinimą. Pinigai bus grąžinti tuo pačiu mokėjimo būdu, kuriuo atlikote pirminį mokėjimą. Vidutiniškai pinigų grąžinimas užtrunka nuo 5 iki 10 darbo dienų.
Pinigų grąžinimo laikotarpis:
Jūsų bankas ar kita mokėjimo įstaiga, per kurią atlikote pavedimą, gali užtrukti iki 5 darbo dienų, kol apdoros lėšų grąžinimą.
Jeigu jūs gavote prekę su defektu, mes stengsimės kuo greičiau išspręsti šią problemą. Atsiųsime atsarginę dalį tiesiai iš mūsų sandėlio Lietuvoje, taip sutrumpindami laukimo laiką ir užtikrindami gerą jūsų patirtį.
Jei turite klausimų dėl grąžinimo, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda. Esame čia tam, kad suteiktume visapusę pagalbą kiekviename žingsnyje.